پروتز لب چیست؟

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

مقایسه کاشت لب و پرکننده‌های لب ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما اگر به دنبال راهی مطمئن برای حجم دادن به لب‌های خود هستید، بهتر است همه گزینه‌ها را از نظر تهاجمی بودن آن‌ها ارزیابی کنید.

پس از انجام تحقیقات و ارزیابی، ممکن است تصمیم بگیرید که از پرکننده لب به عنوان پروتز لب خود استفاده کنید و از روش های جراحی کاملاً بی اطلاع باشید یا شاید بعد از معاینات تصمیم کاملاً متفاوتی بگیرید.

اگر در تصمیم خود برای انتخاب بهترین روش پروتز لب شک دارید، با ما همراه باشید

تزریق فیلر با ایمپلنت و سرم فرم دهنده لب
پروتز لب چیست؟
پروتز لب یک عمل جراحی زیبایی برای افزایش سایز لب است که با استفاده از دو روش کاشت لب یا تزریق فلر توسط جراحان پلاستیک یا متخصصین پوست انجام می شود.

پروتز لب با کمک پرکننده یک عمل سرپایی است که به طور کلی در چند ساعت یا کمتر انجام می شود و هیچ عارضه ای ندارد. از آنجایی که بزرگ کردن لب یک جراحی زیبایی انتخابی است، هزینه های آن معمولا تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

پروتز لب
کاشت لب چیست؟
کاشت لب یکی از تهاجمی ترین روش های بزرگ کردن لب و یکی از روش هایی است که نتیجه آن برای مدت طولانی تری ماندگار خواهد بود. جراحی کاشت لب شامل قرار دادن یک ماده بیولوژیکی یا مصنوعی در برش های کوچکی است که در یک یا هر دو لب شما ایجاد می شود. اندازه های مختلفی برای ایمپلنت ها وجود دارد که بسته به سطح برآمدگی مورد نظر شما استفاده می شود. رایج ترین ماده بیولوژیکی مورد استفاده در کاشت لب، ورقه ای از کلاژن یا چربی است که از قسمت دیگری از بدن شما (معمولاً شکم یا ران شما) گرفته می شود.

بافت فلپ داخل دهان شما همچنین می تواند به عنوان ایمپلنت استفاده شود. البته جراحان پلاستیک معمولاً در صورت امکان از این روش اجتناب می کنند، زیرا این جراحی بسیار تهاجمی است.

برای کاشت لب نیز می توان از مواد مصنوعی استفاده کرد. احتمال واکنش آلرژیک بدن شما به این نوع ایمپلنت ها بیشتر است.

حتماً در مورد مواد ایمپلنت (با خطرات و عوارض جانبی احتمالی) تحقیق کنید و قبل از اقدام به هر روشی برای برجسته کردن لب های خود، گزینه ها را با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید.
ماندگاری کاشت لب چقدر است؟
عمر ایمپلنت لب به ایمپلنت هایی که انتخاب می کنید و پاسخ بدن شما به آنها بستگی دارد. با توجه به متغیرهای موجود در مواد موجود و واکنش های متفاوتی که افراد نسبت به آنها دارند، ارائه پاسخ قطعی به این سوال دشوار است. همانطور که گفته شد، کاشت لب می تواند به عنوان یک راه حل دائمی برای افزایش سایز لب های شما در نظر گرفته شود. اگر به موادی که برایتان استفاده می شود حساسیت ندارید، می توان انتظار داشت که سال ها طول بکشد.

خطرات بالقوه یا پیامدهای منفی کاشت لب چیست؟
اگرچه کلاژن و چربی بعید است که واکنش های نامطلوب ایجاد کنند، اما گاهی اوقات می توانند توسط بدن جذب شوند. این بدان معناست که با جذب کلاژن و چربی تزریق شده توسط بدن، لب های شما به آرامی به اندازه قبلی خود باز می گردند.

در صورت افزایش وزن، سلول های چربی کاشته شده در لب های شما نیز می توانند منبسط و بزرگ شوند.

ایمپلنت های مصنوعی، مانند آن هایی که با سیلیکون ساخته شده اند، خطرات جانبی نیز دارند. عفونت و رها شدن از پرکننده سیلیکونی ممکن است حتی سال ها پس از عملیات قالب گیری رخ دهد.

خط یکی دیگر از خطرات مرتبط با کاشت لب، آسیب عصبی یا از دست دادن احتمالی حس در لب شما است. خونریزی و زخم نیز ممکن است رخ دهد.

عوارض پروتز لب
. ایمپلنت های مصنوعی ممکن است سفت شوند.

ایمپلنت های نمکی نیز ممکن است به مرور زمان تخلیه شوند.

برخی از جراحان جراحی ایمپلنت را توصیه نمی کنند و انجام نمی دهند.

فیلر لب چیست؟
تزریق ژل لب نسبت به ایمپلنت لب بسیار کمتر تهاجمی است و نیازی به برشی در بافت لب شما ندارد. مانند کاشت لب، مواد بیولوژیکی و مصنوعی به عنوان پرکننده لب در دسترس هستند. اسید هیالورونیک رایج ترین پرکننده است و جایگزین کلاژن به عنوان پرکننده انتخابی برای بسیاری از متخصصان پوست شده است. این ماده در بدن انسان نیز وجود دارد. (Juvederm و Restylane دو تا از رایج ترین مارک های پرکننده لب هیالورونیک اسید در بازار هستند.)

ماندگاری فیلر لب چقدر است؟
مانند جراحی ایمپلنت، دقیق بودن در مورد عمر پرکننده های لب دشوار است. عمر پرکننده ها به نوع پرکننده مورد استفاده و همچنین به شیمی خاص بدن شما بستگی دارد. به طور معمول، پرکننده های اسید هیالورونیک بین شش ماه تا یک سال دوام می آورند. فیلرهای ساخته شده از چربی خود شما نیز دائمی در نظر گرفته می شوند و می توان گفت که این نوع فیلرها دائمی هستند یا حداقل برای سال ها ماندگاری دارند، مگر اینکه بدن شما این چربی را دوباره جذب کند.

نویسنده :
بازدید : 356
جمعه 12 فروردين 1401 - 19:7

سامسونگ یکی از معتبرترین تولیدکنندگان محصولات مرتبط با فناوری به ویژه گوشی های موبایل است که در سال های اخیر به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شده است. این شرکت هر ساله گوشی های پرچمدار با کیفیت بالا و به طور قابل توجهی گران تر و همچنین تعدادی گوشی میان رده ارزان تر را ارائه می دهد. بنابراین تنوع محصولات این برند زیاد است و در صورت تمایل به خرید گوشی جدید می توانید با توجه به بودجه و کیفیت خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. هر تلفن همراه دارای قطعات مختلفی است که به نوعی کیفیت کلی آن را تعیین می کند. یکی از مهمترین آنها باتری است که امروزه در گوشی های بسیار متنوعی دیده می شود. سامسونگ نیز به این حوزه توجه زیادی داشته و در جهت بهبود آن گام برداشته است.

کیفیت باتری سامسونگ هر سال در حال افزایش است و با مقایسه هر نسل از باتری ها با نسل قبل بدون شک پیشرفت آن ها را متوجه خواهید شد. کیفیت باتری تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و علاوه بر مشخصات آن، عواملی مانند مصرف قطعات مختلف سخت افزار گوشی نیز بر کیفیت و طول عمر آن تاثیر می گذارد. یکی از ویژگی های اجتناب ناپذیر تمامی باتری ها این است که معمولا بعد از ۲ تا ۳ سال استفاده باعث ایجاد مشکل و خرابی می شوند و باتری های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مهمتر از آن، در صورت مشاهده علائم خرابی، در اسرع وقت باتری اصلی را خریداری و تعویض کنید. در صورت وجود مشکل می توانید باتری اصلی سامسونگ را از فروشگاه اینترنتی فونی شاپ خریداری نمایید.

فناوری و باتری های لیتیوم سامسونگ

در ساخت تمامی باتری های موبایل از جمله باتری های سامسونگ از فناوری لیتیوم استفاده شده است و امروزه دیگر باتری های قدیمی نیکل کادمیوم یافت نمی شوند. تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در باتری های لیتیومی باعث شده تا این نسل از باتری ها نسبت به نسل قبلی عمر بیشتری داشته باشند و در شرایط مختلف ماندگاری بالاتری از خود نشان دهند. البته یکی از نکات منفی باتری های لیتیومی کاهش کیفیت آنها طی یک فرآیند تدریجی چند ساله است که نمی توان به طور کامل جلوی آن را گرفت. این نسل از باتری های موبایل نسبت به تخلیه کامل شارژ بسیار حساس هستند و تا حد امکان باید از شارژ نزدیک به صفر خودداری کنید. بهترین محدوده شارژ برای باتری های لیتیومی 40 تا 80 درصد است. البته باید توجه داشت که شارژ بیش از حد این باتری ها به اندازه نسل قبل خطرناک نخواهد بود.

ظرفیت باتری سامسونگ

سامسونگ کیفیت باتری های خود را برای رقابت با سایر برندهای معتبر ارتقا داده است و یکی از مهم ترین تغییرات آن افزایش ظرفیت آنها بوده است. امروزه باتری های سامسونگ ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارند که نسبت به نسل های قبل بسیار خوب است. به عنوان مثال سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا در سال 2021 معرفی خواهد شد و باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. در حالی که باتری سامسونگ گلکسی اس 5 به عنوان پرچمدار سال 2014 تنها 2800 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشت. البته میزان مصرف شارژ توسط دپارتمان های مختلف سخت افزاری نیز به دلیل استفاده از فناوری های پیشرفته امروزه افزایش یافته است که تا حدودی اثر افزایش ظرفیت را خنثی می کند. به طور کلی ظرفیت به تنهایی تنها بر عمر و کیفیت باتری تاثیر نمی گذارد و در صورت بروز مشکل می توانید راه هایی برای افزایش عمر باتری نیز در نظر بگیرید.

عمر باتری سامسونگ را بررسی کنید

باتری های سامسونگ همیشه از نظر کیفیت پیشتاز بوده اند. البته در سال های اخیر برخی برندهای جدید مانند شیائومی گوشی هایی با باتری های بسیار قدرتمند معرفی کرده اند. با این حال، برخی از باتری های سامسونگ هنوز هم از نظر دوام و طول عمر جزو بهترین ها هستند. در حال حاضر قوی ترین باتری ارائه شده توسط سامسونگ باتری M51 است که ظرفیت باورنکردنی بیش از 7000 میلی آمپر ساعت دارد. این باتری در تست ویژه تماشای فیلم و فیلم از حافظه داخلی گوشی توانست 25 ساعت و 14 دقیقه شارژ نگه دارد. مدت زمان آن در وبگردی 16 ساعت و 52 دقیقه محاسبه شد که رقم خوبی است. باتری همچنین در طول تماس های 3G که 52 ساعت و 57 دقیقه طول کشید به اوج خود رسید.

نویسنده :
بازدید : 334
یک شنبه 7 فروردين 1401 - 9:36