امگا باتری: باتری موبایل

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

با امگا باتری مطمئن هستید که شارژر و باتری اصلی و با کیفیت را تهیه می کنید. آن هم با ضمانت تعویض و بازگشت وجه!

سایت تخصصی فروش اینترنتیhttps://omegabattery.ir/ از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش باتری و شارژر موبایل آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

 در قسمت اتری ها با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

2.     بعد از ارسال کالادر صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا، 15 درصد از مبلغی که باید به مشتری عودت داده شود، به عنوان ضرر و زیان از مبلغ کل کم میشود.

 

ساعات کاری و مراجعه حضوری فروشگاه امگا باتری:

 شنبه تا پنجشنبه 9 الی 17

ادرس:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

شیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09179252778 ، 09129381843

تماس با امگا باتری

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با امگا باتری، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.  

رسیدگی به انتقادها:

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از امگا باتری دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس omegabattery.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

آدرس دفتر تهران:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

آدرس دفتر شیراز:

شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 
نویسنده :
بازدید : 416
چهار شنبه 10 دی 1399 - 21:16

بابافون بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که بابافون از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد.

در بابافون محصولاتی از قبیل لوازم جانبی موبایل مخصوص انواع برند ها، باتری موبایل و دوربین موبایل به فروش می رسد.

روش های ارسال کالا  : 

  • ارسال از طریق پیک موتوری ( ویژه ی شهر شیراز )

ارسال سفارشات برای همشهری های عزیز در شهر شیراز همه روزه به جز روزهای تعطیل در ساعت کاری فروشگاه از طریق الو پیک، اسنپ باکس، و یا پیک موتوری انجام میگیرد . هزینه ارسال با توجه به مسافت و تعرفه پیک توسط خریدار بعد از تحویل کالا پرداخت میگردد .

  • ارسال از طریق  پست پیشتاز ( ویژه ی سراسر کشور ) :

ارسال سفارشات برای سراسر کشور روزانه با پست پیشتاز انجام میگیرد. هزینه ی ارسال تا سقف خرید ۲۵۰۰۰۰ تومان برعهده ی خریدار و مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان میباشد که هنگام ثبت سفارش پرداخت میگردد . ارسال سفارشات بالای ۲۵۰۰۰ تومان رایگان است .

ارسال سفارشات ثبت شده تا قبل از ساعت ۱۳ روزانه انجام میشود و سفارشات ثبت شده بعد از این ساعت روز بعد ارسال میگردد. فروشگاه نهایت تلاش خود را به کار میگیرد تا در کمترین زمان درخواست های شما کاربران عزیز را پاسخگو باشد . پس با آرامش و صبوری منتطر بمانید .

در صورتی که هر سوالی در مورد نحوه خدمات ما داشتید و یا نیاز به ثبت شکایات در مورد شیوه خدمات دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

شیراز، خیابان داریوش، مرکز تجاری شهر، فاز ۱، طبقه همکف، پلاک B43، فروشگاه بابافون

کد پستی: ۷۱۳۵۹۶۸۱۳۹

۰۹۰۳۲۰۵۵۰۰۲

۰۷۱۳۲۳۴۹۳۹۲

۰۹۰۱۲۹۸۰۲۵۷ پاسخگویی و مشاوره ابزار تعمیرات

 

Babaphone.ir@gmail.com

 

منبع: https://babaphone.ir/

 
نویسنده :
بازدید : 396
چهار شنبه 10 دی 1399 - 19:31

امگا ابزار یعنی خرید ابزار و لوازم تعمیرات موبایل با اطمینان از کیفیت و ضمانت بازگشت وجه.

سایت تخصصی فروش اینترنتی  https://omegaabzar.com/از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش ابزار عمیرات موبایل و تبلت آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

هر آنچه که برای تعمیر موبایل لازم هست را میتونید از سایت امگا ابزار پیدا کنید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط حمل و تحویل کالا

حمل کلیه سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی امگا ابزار هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پست ندارد.

ت  شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

2.     بعد از ارسال کالادر صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا، 15 درصد از مبلغی که باید به مشتری عودت داده شود، به عنوان ضرر و زیان از مبلغ کل کم میشود.

3.     تماس با امگا ابزار

4.     کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با تیم متخصصان امگا ابزار در تماس باشید

5.     رسیدگی به انتقادها:

6.     مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از امگا ابزار دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس omegaabzar.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

7.     تلفن تماس و فکس:

8.     09129381843

9.     09179252778

10. 02188653117

11.                        آدرس دفتر تهران:

12. تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

13.                        آدرس دفتر شیراز:

 

14. شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 
نویسنده :
بازدید : 423
دو شنبه 10 دی 1399 - 19:51

ماندگاری بستگی به چند موضوع از جمله پوست بدن افراد هر چقدر پوست چرب تری داشته باشیم ماندگاری بالاتری دارند.

الیاف لباس هایی که استفاده میکنیم هر چقدر از الیاف نخی بیشتر استفاده شده باشد حتما ماندگاری بر روی این نوع لباس ها بیشتر می باشد.

برای خرید بهترین عطر و ادکلن های خاص به سایت https://khoshara.com/ مراجعه کنید.

یکی دیگر از مقوله های مهم در بحث ماندگاری آب و هوا می باشد که هر چقدر خشک و سردتر باشد ماندگاری در آن محیط بهت می باشد.

بحث ماندگاری بسیار پیچیده می باشد به دلیل اینکه استفاده از شیشه های صد در صد اورجینال و پر کردن شیشه با اسانس های دست ریز که در این مورد چون شیشه صد در صد اورجینال است پس به سختی می توان از روی شیشه متوجه فیک بودن کالا شد به دلیل دست ریز بودن اسانس هم از ماندگاری بسیار بالاتری برخوردار می باشد حتی در مواردی به دلیل اسانس های 60 درصدی ماندگاری ادکلن به چندین روز هم می رسد.

نکته قابل تامل این است که شیشه های اورجینال توسط فروشنده ها از افراد عادی خریداری می شوند.

پرسش دیگری که مطرح می شود این است که آیا لیبل اصالت کالا توسط وزارت بهداشت دلیل بر اصل بودن کالا است که میتوان در 60 درصد موارد به داشتن لیبل اکتفا کرد که البته برخی موارد خود لیبل هم فیک است و از لحاظ اعتبار جای سوال دارد.

علاوه بر چند مقوله بحث برانگیز که به تفضیل درباره آن صحبت شد و بیشتر مباحث در همین حوزه بود فروشگاه خوش آرا در نظر دارد چند نکته را در مورد کالا هست و همیشه از همین روش برای تشخیص استفاده می شده را به صورت مختصر و مفید جهت آگاهی توضیح دهد:

بسته بندی و کارتن ادکلن:

چگونه از بسته بندی ادکلن متوجه کپی یا اورجینال بودن کالا بشویم سوالی هست که شاید موقع خرید برای اغلب ماها پیش آمده، معمولا کمپانی های معتبر بعد از چندین سال تغییرات خیلی کمی در برخی کالاها بوجود می آورند که معمولا همان تغییر بعد از گذشت مدتی جزیی از کالا شده و محسوس می شوند.

بسته بندی محصولات یک برند از یک قانون و قاعده خاصی پیروی میکنند به عنوان مثال کیفیت سلفون که به دور کالا پیچیده شده از یک کیفیت ثابتی برخوردار می باشد که به سادگی با لمس ساده قابل تشخیص است.

جنس کارتن که در طول سالیان به یک صورت است و همچنین کیفیت در رنگ کارتن به راحتی قابل تشخیص است.

نوشته های محصول از لحاظ خوانایی باید به صورت کاملا واضح باشد و فونت نوشته برند در کل محصولات به یک صورت نوشته شده باشد.

موارد بالا فقط به صورت تجربی بدست آمده پس نیاز به دیدن و لمس کردن چند کالا از همان برند می باشد در غیر این صورت به سختی قابل تشخیص است.

پیکر بندی شیشه و مواد تشکیل دهنده:

شیشه های برند های معتبر از وضوح بسیار بالایی برخوردار می باشد که با دیدن چند شیشه از چند برند معتبر کاملا می توان کیفیت شیشه ها را تشخیص داد.

شیشه های ادکلن های اصلی شفاف هستند و بدون هیچ گونه گوشه هایی که تراشیدگی را مشخص کند و همچنین بدون حباب هستند و بدون ناهمواری هستند.

 

نوشته های روی شیشه ی ادکلن اصلی با کارتن باید دقیقا مثل هم باشد، یکی از راههای تشخیص که می تواند کمی در تشخیص به ما کمک کند بچ کدی هست که روی کارتن و شیشه باید مثل هم باشد.

نویسنده :
بازدید : 423
دو شنبه 10 دی 1399 - 1:21

می‌خواید کجا بمونید؟ چی میل دارید؟ کجا می خواید برید؟ گم شدید؟ از ما بپرسید...

به کمک سایت قشم گردی، قشم را کامل بشناسید.

طبق آخرین تقسیمات کشوری، شهرستان قشم شامل ۶۹ شهر و روستا می‌ش

شهر قشم در شرقی‌ترین نقطه جزیره واقع شده‌ و درسته که این شهر نسبت به کل جزیره مرکزیت هندسی نداره، اما به علت موقعیت مهم استراتژیکش (دید گسترده به جنوب، شمال و شرق، دید به تنگه‌ی هرمز، نزدیکی به بندرعباس و) از قدیم اهمیت زیادی داشته و بیش‌ترین جمعیت جزیره در این شهر ساکن بوده‌ن.

شهر قشم از نظر تجاری موقعیت خوبی داره و به دلیل اینکه یکی از مناطق آزاد ایرانه، خیلی از گردشگرهایی که به این شهر میان، از پاساژها و مراکز خرید این شهر هم دیدن می‌کنن و می‌تونن خرید خوبی از این شهر داشته باشن. همین‌طور داخل شهر هتل‌هایی با کیفیت‌های مختلف برای استفاده‌ی گردشگرها وجود داره.

اقتصاد جزیره

بازار واردات کالاهای مختلف و مهم از کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس به جزیره قشم خیلی پررونقه، به همین دلیل، بندرهای تجاری این جزیره از اهمیت زیادی برخوردارند. در قدیم بنادر صیادی و بنادر تجاری در کنار همدیگه قرار داشته ولی حالا به دلیل رونق اقتصادی، بندرها به صورت اختصاصی و ویژه خدمات‌رسانی به کشتی‌های تجاری و صیادان رو انجام می‌دن. بنادر مهم شهرستان قشم به ترتیب زیر هستند:

۱ – بهمن ۲  شهید ذاکری ۳  بندر سوزا ۴  مسن ۵  سلخ ۶  کاوه ۷  لافت ۸  درگهان ۹  باسعیدو ۱۰  فجر ۱۱  شرکت نفت ۱۲  رمچاه ۱۳  کندالو ۱۴  طبل ۱۵  هنگام.

یکی از منابع اصلی درآمد مردم این جزیره صید و شکار ماهی و آبزیانه. صیادی در این منطقه به وسیله‌ی قایق موتوری، لنج، و مشتا انجام می‌شه. مشتا یا حدر، یه نوع وسیله‌ی ماهی‌گیریه که از چوب درست می‌شه.

بعضی از مردم جزیره با کار در بازارهای محلی و مغازه‌های کوچک روزگار میگذرونن، بعضی به دامپروری و پرورش گاو، گوسفند و شتر مشغولن، تعداد کمی کشاورزی می‌کنن (آب و هوای جزیره برای کشاورزی زیاد مناسب نیست)، و بعضی از مردم هم توی معادن قشم مشغول به کارن.

در جزیره قشم معادن گوناگونی مثل نمک، خاک سرخ، گاز سنگ آهن و  وجود داره که به‌ خصوص در گذشته موجب رونق تجاری این جزیره بوده و قسمتی از مشاغل ساکنین رو تأمین می‌کرده.

معدن سنگ لاشه تلمبر که در ۱۰ کیلومتری غرب بندر قشم قرار گرفته، با تولید سالانه ۳۵ هزار تن، و معدن سنگ لاشه قشم در ۱۴ کیلومتری جنوب غربی شهر قشم با تولید سالانه ۲۷۰۰ تن از مهم‌ترین معدن‌های قشم محسوب می‌شن.

همین‌طور، یکی از معادن عمده‌ی جزیره‌ی قشم، “نمکدان” نام داره که به صورت یه تپه‌ی نمکی مخروطی، به قطر قاعده‌ی ۷ کیلومتر در ارتفاع ۲۳۷ متر از سطح دریا قرار داره. این منبع دارای بهترین نوع نمکه، و ذخایرش حدود ۴۲۰ هزار تن برآورد شده‌.

جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های قشم

شاید اگه بگیم جزیره قشم به اندازه‌ی یک کشور جاهای دیدنی داره، خیلی بی‌راه نگفته باشیم، به خصوص که قبلا هم اشاره کردیم که این جزیره، از لحاظ مساحت، ۲٫۵ برابر کشور بحرینه! در زیر سعی می‌کنیم به اختصار جاذبه‌های گردشگری قشم رو توصیف کنیم، اما خب، خودتون که می‌دونید: شنیدن کی بود مانند دیدن!

نویسنده :
بازدید : 402
یک شنبه 10 دی 1399 - 23:17

 

فروشگاه آنلاین فونی شاپ، تخصصی ترین وکامل ترین فروشگاه لوازم جانبی اصل موبایل و تبلت است و با این هدف طراحی شده که تمام کاربران گوشی و تبلت از سراسر کشور، امکان خرید محصولات اورجینال با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت را داشته باشند. 

شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، انواع لوازم جانبی را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

فروشگاه آنلاین https://fonishop.com/ انواع باتریهای اصل موبایل، تبلت و اسمارت واچ را با تضمین ۱۰۰% اصل بودن باتری همراه با گارانتی ۶ ماهه به فروش می‌رساند.

 ما سعی کرده ایم تنوع باتری های موجود در فروشگاه آنلاین را به حدی بالا ببریم که همه کاربرانی که اسمارت فون هایی از برندهای مختلف مثل اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی، اچ تی سی و غیره در اختیار دارند بتوانند از سراسر کشور در کوتاهترین زمان ممکن باتری اصل موبایل و تبلت خود را سفارش دهند.

شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، باتری اصل هماهنگ با مدل گوشی و تبلت خود را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

 فروشگاه آنلاین فونی شاپ با هدف تامین تمام انواع باتری های اصل موبایل و تبلت راه اندازی شده است تا کاربران از سراسر کشور امکان تعویض باتری اصل مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت داشته باشند و دیگر نگران خرید کالای بی کیفیت و باتری تقلبی از فروشگاههای نامعتبر نباشند.

 

برای خرید از فروشگاه آنلاین فونی شاپ تفاوتی نمی کند که نیاز به چه نوع باطری، از کدام برند و با چه ظرفیتی دارید؛ ما طیف گسترده‌ای از باتری های اصل موبایل و تبلت را برای خرید در اختیار شما قرار داده ایم.

 با سفارش باتری اصل موبایل و تبلت از فونی شاپ، از خدمات پس از فروش شامل گارانتی ۶ ماهه، مشاوره خرید و تعویض باتری، ارسال در کمتر از ۳ روز کاری، یک هفته مهلت تست و برگشت محصول بی قید و شرط در صورت عدم رضایت بهره‌مند شوید.

نویسنده :
بازدید : 400
یک شنبه 10 دی 1399 - 20:18

جالب است بدانید که اولین اتاق گفتگو در جهان چت یاهو بود. البته این چت هنوز هم وجود دارد و مورد استفاده بسیاری از کاربران جهان می باشد. این سایت زیر نظر شرکت یاهو می باشد به همین دلیل وقتی شما در این سایت عضو شوید می توانید به محیط چت وارد شوید. البته با نرم افزار یاهو مسنجر نیز می توانید وارد این محیط شوید و با افرادی که شما را اضافه کرده اند چت کنید یا خصوصی صحبت کنید.

 

این برنامه قبل از اینکه چت روم های مختلفی اضافه شوند از طرفداران زیادی برخوردار بود. لازم به ذکر است که اکنون سایت های زیادی چت روم های خصوصی دارند و شما وقتی کلمه “چت روم” را در گوگل سرچ می کنید http://www.ehsaschat.org/ را برایتان بالا می آورد. این سایت ها به تریتیب محبویت چیده شده اند.

 

جالب است بدانید که معمولا این اتاق ها مثل قبل شلوغ و آنلاین نیستند ولی در این بین سایت های معروفی نیز وجود دارند که یک چت روم شلوغ هستند و تعداد آنلاینی آن بالاست که معمولا این سایت ها در صفحات اول گوگل قرار دارند.

 

در چندین سال قبل چت روم ها فقط به صورت پی ام می توانستند ارتباط برقرار کنند ولی در حال حاضر در این محیط ها می توانند چت صوتی یا چت تصویری داشته باشند. مدیر این چت روم ها می توانند به صورت آزادانه تصمیم بگیرند و به پنل کاربران نیز دسترسی دارد که به راحتی می تواند حذف یا اضافه کند.

 

آن ها علاوه بر حذف یا اضافه کردن افراد می توانند به افراد مقام های مختلفی از جمله فعال، ویژه، ارشد یا سرپرست دهد. الته ناظر یا معاون نیز وجود دارد که در هنگام نبود مدیریت می توانند محیط چت روم را کنترل کنند.

 

این سایت ها صرفا برای سرگرمی طراحی شده اند. این محیط در فضای مجازی می باشد و شما هیچ یک از افراد را به صورت حقیقی نمی شناسید یا برخورد نداشته اید. بنابراین به یک نکته امنیتی دقت کنید که به هیچ وجه به هیچ یک از این افراد اعتماد نکنید.

 

این اتاق ها توسط طراحان و برنامه نویسان به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید همزمان با چند نفر به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید. شما برای وارد شدن در این اتاق ها باید حتما عضو شوید و هر زمان از روز که دلتان می خواهد می توانید وارد اتاق های گفتگو شوید.

در این اتاق ها افرادی با خصوصیات مختلف و البته با سمت های مختلف می توانید ارتباط برقرار کنید. در این بین چت روم های فارسی وجود دارند که پیشرفت نکرده اند و هنوز به صورت “PM” پیام می گذارند. البته چت روم های جدید با قابلیت های فراوانی بروز شده اند و نسبت به قبل جالب تر شده اند.مدیران این سایت به راحتی می توانند اسامی کاربران را تغییر دهند.

 

جالب است بدانید که شما در این صفحات می توانید برای خود پروفایل بگذارید که قابل شناس باشید. در اتاق های گفتگو چت به دو صورت انجام می گیرد چت خصوصی و چت عمومی.چت خصوصی معمولا افراد به صورت خصوصی با هم ارتباط برقرار می کنند ولی در چت عمومی معمولا همه اعضای گروه پیام شما را می بینند.

 

در کلام آخر باید گفت معمولا افرادی به این سایت ها مراجعه می کنند که نیاز دارند با افراد مختلف دیگر ارتباط برقرار کنند. بنابراین این چت روم ها می تواند به آن ها کمک کند تا بدون فاش کردن هویت خود با دیگران ارتباط برقرار کنند و به راحتی گفتگو کنند. افراد در محیط چت روم های شلوغ آزادی فراوانی دارند و بابت این گفتگو هیچ مسئولیتی نیز ندارند.

 

لازم به ذکر است که این آزادی، هویت افراد را فاش نمی کند، پس دروغ و واقعیت را نمی توان در آن تشخیص داد. آن ها به راحتی می توانند در مورد جنسیت، شغل، تحصیلات یا طبقه اجتماعی خود دروغ بگویند تا بی عیب ترین فرد جامعه باشند. در این چت روم ها معمولا افراد با جنس مخالف خود ارتباط برقرار می کنند و به دلیلی غریزه ای که در نوجوانان و جوانان وجود دارد، دوست دارند این ارتباط را داشته باشند که البته ناقص نیز هست. پس مراقب خودتان باشید.

 
نویسنده :
بازدید : 489
یک شنبه 30 دی 1399 - 15:10