جامعه شهروندی و چتروم ها

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

اولین سؤالی که باید به آن پرداخته شود، نوع جوامعی است که ما سعی در تشویق آن داریم. دو ویژگی کلی وجود دارد که من برای آنها طراحی می کنم: مشارکت و توانایی خود سازماندهی. مشارکت یکی از اصول اساسی طراحی چتروم مثل تهرانچترم است. این پلتفرم تلاش می‌کند فرهنگ ریمیکس مشارکتی را با محتوای شگفت‌انگیزی که پخش‌کننده‌های زنده هر روز ایجاد می‌کنند ترکیب کند. هنری جنکینز خاطرنشان می‌کند که «فرهنگ مشارکتی با جذب فرهنگ و واکنش به انفجار فناوری‌های رسانه‌ای جدید که این امکان را برای مصرف‌کنندگان عادی فراهم می‌کند تا محتوای رسانه‌ها را به روش‌های قدرتمند جدید بایگانی، حاشیه‌نویسی، مناسب‌سازی و بازچرخانی مجدد کنند، در حال ظهور است» (جنکینز و همکاران. 2006، 8). امیدوارم DeepStream یکی از آن فناوری‌های رسانه‌ای باشد که مردم را قادر می‌سازد با افزودن مطالب متنی مرتبط، جریان‌های زنده را «حاشیه‌نویسی» کنند و سپس نسخه ریمیکس آن‌ها را بازگردانی کنند.

«اگر DeepStream برای مدیریت محتوا در مورد مسائل سیاسی یا عدالت اجتماعی استفاده می‌شد، در حالت ایده‌آل به جامعه متصدیان و بینندگان اجازه می‌داد تا خود را سازماندهی کنند.»
جنکینز همچنین بیان می‌کند که «تعداد رو به رشدی از دانش‌آموزان مزایای بالقوه این اشکال فرهنگ مشارکتی، از جمله فرصت‌هایی برای یادگیری همتا به همتا، تغییر نگرش نسبت به مالکیت معنوی، تنوع بیان فرهنگی، توسعه مهارت‌های ارزشمند را نشان می‌دهد. محل کار مدرن، و مفهومی قدرتمندتر از شهروندی» (همان، 3). این مفهوم توانمند از شهروند به مدلی از شهروندی مشارکتی متصل می شود که در آن شهروند خوب کسی است که فعالانه در امور مدنی و زندگی اجتماعی شرکت می کند، در تلاش های جمعی و مبتنی بر جامعه شرکت می کند، برنامه ریزی می کند و در تلاش های سازماندهی شده جامعه مشارکت می کند، و روابط را توسعه می دهد. درک مشترک، اعتماد، و تعهدات جمعی (وستهایمر و کان 2004). به طور خلاصه، بخش مهمی از سیاست DeepStream این ایده است که کاربران می توانند با مدیریت پخش زنده به عنوان راهی برای درگیر شدن با موضوعاتی که برای آنها مهم است مشارکت کنند.

دومین کیفیت جامعه که من پیشنهاد می کنم مهم است، توانایی خودسازماندهی است. اگر از DeepStream برای مدیریت محتوا در مورد مسائل سیاسی یا عدالت اجتماعی استفاده می شد، در حالت ایده آل به جامعه متصدیان و بینندگان اجازه می داد تا خود را سازماندهی کنند. مارشال گانز و کیت هیلتون سازمان دهندگان را افرادی توصیف می کنند که "رهبران را شناسایی، استخدام و توسعه می دهند" (گانز و هیلتون 2010، 1). چگونه DeepStream می تواند پنج شیوه سازماندهی که گانز و هیلتون شناسایی می کنند را فعال کند؟ اولین کار ساخت یک روایت عمومی است (همان). دقیقاً فقدان روایت در پلتفرم‌های پخش زنده فعلی است که DeepStream سعی دارد به آن بپردازد. یک متصدی ماهر می‌تواند محتوای بسیار خاصی را با استفاده از رابط DeepStream انتخاب کند تا روایتی واضح درباره رویدادی که در حال پخش است، منتقل کند، که ممکن است روایت‌های غالب را به چالش بکشد. دومین رویه برقراری روابط است (همان). کجا و چگونه این روابط در DeepStream شکل می گیرد؟ اتاق گفتگو یک نامزد بسیار محتمل است و در زیر به مزایای نسبی استفاده از چت یا توییتر برای این منظور می پردازم. تمرین سوم ایجاد و توانمندسازی تیم هاست. من به این مرحله در بخش توصیه‌ها می‌پردازم، جایی که ایده‌ای را پیشنهاد می‌کنم که از پویایی اتاق گفتگو برای کمک به ایجاد تیم استفاده می‌کند. روش چهارم و پنجم در مدل گانز و هیلتون، شکل دادن به استراتژی و اقدام است. اینجا جایی است که DeepStream در حال حاضر خراب می شود. من هنوز ایده‌های طراحی که جوامع را تشویق به حرکت از مشارکت به برنامه‌ریزی استراتژیک و اقدام کند، ترکیب نکرده‌ام. این امکان وجود دارد که برخی از جوامع ممکن است راه هایی را برای حل این موضوع ابداع کنند. اگر یک جامعه قوی بخواهد تا آنجا که ممکن است افراد زیادی را برای یک اقدام استراتژیک جمع کند، می‌تواند از طریق رابط DeepStream یک کارت زمینه ایجاد کند که شامل یک فراخوان برای اقدام، تبلیغات مکان و زمان انجام عمل و تشویق افراد به پیوستن است. .

نویسنده :
بازدید : 356
پنج شنبه 29 آذر 1400 - 3:40

خرید کرم ضد آفتاب اسکین بازار

اگر از آن دسته از افرادی می باشید که پوست که به پوست خود زیاد اهمیت نمیدهید و از ضد آفتاب هم استفاده نمی کنید پس باید با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا از اهمیت ضدآفتاب مطلع شوید.

اهمیت استفاده از ضدآفتاب

متاسفانه خیلی افراد از ضدآفتاب استفاد نمیکنند و یا نحوه استفاده از آن را بلد نمیباشند. این افراد خیلی زود پوستشان چروک و تیره خواهد شد. پوست انسان هروز در معرض اشعه های خطرناک خورشید میباشد و اصلا مهم نیست که شما در محیط باز یا بسته باشید، هرکجا باشید پوست شما مورد آسیب اشعه خورشید قرار میگیرد. راه حل این مشکل استفاده از ضد آفتاب میباشد. درصورتی که کرم ضدآفتاب استاندارد باشد و از آن درست استفاده شود؛ میتواند یک لایه روی پوست شما ایجاد کند که باعث میشود در برابر اشعه های خطرناک  UVAو UVB محافظت کند و آن را دفع نماید. برای خرید کرم ضد آفتاب با ضمانت کالا و قیمت مناسب به سایت اسکین بازار مراجعه کنید.

 ضد آفتاب برای انواع پوست

ضد آفتاب ها به شکل های متفاوتی وجود دارند مثل کرم، ژل، فوم و….

معمولا ضدآفتاب های کرمی برای پوست های خشک و معمولی مناسب هستند و ضد آفتاب های ژلی و فومی برای پوست چرب مناسب هستند.

 مواد تشکیل دهنده انواع ضد آفتاب

مواد تشکیل دهنده انواع ضد آفتاب به دو دسته فیزیکی و شیمیایی تقسیم میشود. هردو این ضد آفتاب ها از پوست شما در برابر آفتاب محافظت میکند و تنها نکته ی مهم این است که کدام نوع برای پوست شما مناسب است و روی پوستتان سبک تر میباشد.

ضد آفتاب فیزیکی

کرم هایی که دارای دو ماده دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی هستند را ضد آفتاب فیزیکی یا معدنی مینامند. هردوی این ها روی لایه سطحی پوست جذب میشوند و اشعه خورشید را مانند آینه منعکس و منحرف میکنند.

ضد آفتاب شیمیایی

بیش تر از ۳۰ ماده تشکیل دهنده در  ضد آفتاب های شیمیایی وجود دارد که همه آن عا در لایه بالایی پوست جذب میشوند. این مواد به دو طریق کار میکنند ۱. پراکندگی و انحراف اشعه ی مضر خورشید ۲. تبدیل اشعه فرابنفش به گرما

معمولا ترکیبات ضد آفتاب های شیمیایی  از موادی مثل اکسی بنزن، اکتیونکسات، اکتیسالات و آووبنزون تشکیل شده است.

نویسنده :
بازدید : 366
شنبه 6 آذر 1400 - 14:40

همانطور که هر دکوراتور به شما خواهد گفت، پرده ها یک اتاق را می سازند  اما فقط زمانی که به درستی انتخاب شوند. وقتی صحبت از پنجره‌ها به میان می‌آید، موضوع رنگ و پارچه، طول و آستر و سفارشی در مقایسه با استفاده از قفسه است. با تصمیمات زیاد، احساس غرق شدن آسان است، بنابراین از چند متخصص در مورد محدود کردن گزینه ها و انتخاب پرده های مناسب برای خانه خود راهنمایی خواستیم. یکی از پرده های برقی جذاب و هوشمند برای خانه، پرده های برقی می باشند که با یک کنترل می توانید به راحتی از هرجای خانه آن ها ار کنترل کنید.

رنگ و پارچه پرده برقی
پارچه یکی از بخش‌های ضروری انتخاب پرده است، زیرا این مواد تعیین می‌کنند که پرده‌های شما چقدر خوب عمل کرده و در طول زمان پایدار می‌مانند.

طراح Suysel DePedro Cunningham از Tilton Fenwick می‌گوید: «اگر آنها خیلی سنگین باشند، ممکن است هنگام کشیده شدن به‌صورت ترد جمع نشوند؛ خیلی سبک و به خوبی سقوط نکنند».

لانا لارنس، که معاون تولیدکنندگان پرده آنتونی لارنس بلفایر است و با طراحانی مانند الکسا همپتون و کیتی ریدر کار می‌کند، پیشنهاد می‌کند پارچه‌ها را حتی در یک نمایشگاه پارچه تا پنجره نگه دارید. او می‌گوید: «آن را مانند آکاردئون در بالای آن چین‌دار کنید و بگذارید پوشیده شود. "اگر مانند یک تکه کرینولین شروع به جرقه زدن کند، به خوبی روی پنجره نمی افتد."

با یک نمونه بزرگ، حداقل 2 یارد، کار کنید، زیرا یک قطعه کوچکتر ممکن است پرده واقعی پارچه را نشان ندهد.

همچنین، به یاد داشته باشید که نور خورشید به مرور زمان پارچه ها را محو می کند. اگر اتاق مورد نظر نور زیادی دارد، بهتر است از رنگ‌های روشن اجتناب کنید، زیرا تمایل دارند سریع‌تر محو شوند.

Alice Guercio، معاون توسعه محصول در Kravet می‌گوید: با این حال، اگر دوست دارید اغلب اتاق‌های خود را عوض کنید، می‌توانید کمتر نگران محو شدن آن باشید. کانینگهام پیشنهاد می‌کند رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید، زیرا احتمال محو شدن آن‌ها نسبت به رنگ‌های دیگر کمتر است و بیشتر با دکوراسیون اتاق ترکیب می‌شوند.

به گفته Guercio، در مورد مواد، کتان، ابریشم، ابریشم مصنوعی و مخمل بهترین گزینه‌ها برای استفاده در پنجره‌ها هستند، زیرا آنها به بهترین شکل ممکن آویزان هستند. او می گوید: ابریشم مصنوعی بادوام ترین است. و در یک اتاق مخصوصاً آفتابی، ابریشم مصنوعی به سرعت ابریشم واقعی خراب نمی شود.

برخی از پارچه ها می توانند به جلوگیری از سرما کمک کنند. بسیاری از هتل ها از جیر، مخمل، ملیله یا توید استفاده می کنند زیرا وزن آنها به جلوگیری از نور و حفظ گرما کمک می کند. و اینترلاین - یک تکه پارچه که بین آستر و پارچه صورت لیز خورده است - همچنین می تواند به افزایش طول عمر پرده ها کمک کند.

لارنس می گوید: "اگر ابریشم بدون آستر باشد، پوسیده می شود." کانینگهام می‌افزاید: «آشتی‌سازی و اینترلاین چیزی است که به پرده‌ها بدن و پری می‌دهد».

طول و آستر
طراحی داخلی، اتاق، پارچه، سقف، میز، طراحی داخلی، چوب سخت، پنجره، پوشش پنجره، پرده،
اندرو بوید
قبل از اینکه متر نوار را بیرون بیاورید، تصمیم بگیرید که می خواهید پرده ها از چه ارتفاعی بالاتر از پنجره شروع شوند. کانینگهام می‌گوید: آویزان کردن پانل‌های بلندتر از پنجره حس ارتفاع را به اتاق می‌دهد. طراحان اغلب پرده‌ها را حدود شش اینچ بالاتر از قاب پنجره آویزان می‌کنند، اما برای جلوه‌ای چشمگیر، برخی از آنها بالاتر می‌روند.

از بالای پنجره (به اضافه اینچ به ارتفاع که پرده ها از آن آویزان می شوند) تا زمین اندازه گیری کنید. برای یک ظاهر سنتی تر، با پرده ای که کمی بر روی زمین قرار دارد، می خواهید دو یا سه اینچ دیگر به طول خود اضافه کنید. برای داشتن ظاهری مدرن و واضح، پانل را هم سطح زمین قرار دهید.

هنگام اندازه‌گیری عرض پنجره، حتماً چهار تا هشت اینچ در هر دو طرف اضافه کنید و تعداد کل را دو برابر کنید تا از پر بودن پرده اطمینان حاصل کنید. لارنس می‌گوید: «پس وقتی پرده‌ها باز هستند، شیشه‌های پنجره زیادی را مسدود نمی‌کنید و مانعی نمی‌شوند.»

اگر قصد دارید از پرده ها برای جلوگیری از نور خورشید استفاده کنید، آن اینچ های اضافی در اطراف محیط قاب پنجره شما نیز به جلوگیری از هرگونه نور خزنده کمک می کند.

درمان های خارج از قفسه و پنجره های سفارشی
پنجره‌های سفارشی مزایای زیادی را ارائه می‌دهند: می‌توانید ابعاد را به اندازه پنجره خود سفارشی کنید و ظاهری متناسب مانند یک کت و شلوار کاملاً متناسب ایجاد کنید. پانل های سفارشی دارای گزینه های طراحی بی پایان هستند، از متریال تا سبک هدر. با این حال، با این گزینه ها، تفاوت قیمت قابل توجهی با پانل های پرده خارج از قفسه وجود دارد.

چوب، طراحی داخلی، اتاق، سبز، پارچه، مبلمان، اتاق نشیمن، خانه، کفپوش، طراحی داخلی،
الک همر
اگر پرده‌های سفارشی در بودجه شما نیستند، کانینگهام پیشنهاد می‌کند پول بیشتری را برای درمان پنجره‌های خرده‌فروشی با کیفیت بالا صرف کنید. او و شریکش، آن مکسول فاستر، پرده‌های کتانی بافت سنگین بلژیکی Restoration Hardware را دوست دارند.

ماشین لباسشویی مناسب در مقابل فقط خشک شویی
مشخص کنید که آیا می خواهید پرده های مخصوص خشکشویی بخرید یا پرده های مناسب ماشین لباسشویی - در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. به خاطر داشته باشید که با توجه به Consumer Reports، می‌توانید پرده‌های باکیفیت را با تلاش برای شستن خودتان خراب کنید.

نویسنده :
بازدید : 365
چهار شنبه 3 آذر 1400 - 17:6