کلایمر مونوریل

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

ارائه بهترین خدمات کلایمر در کرج توسط تهران کلایمر

برای خدمات کلایمر در کرج کافیست با تهران کلایمر در تماس باشید. تهران کلایمر بهترین شرکت بالابری یا همان کلایمر در ایران.

تهران کلایمر فعالیت خود را از سال 1389 در زمیه انواع خدمات کلایمر در ایران شروع کرد.

برای اجاره کلایمر یا خرید کلایمر با شماره 09121172669 در تماس باشید.

 کلایمر مونوریل را از https://tehrankelaymer.com/ خرید کنید. 

به قول معروف ، برداشت های اول اغلب قوی ترین هستند. و تصوری که به نظر می رسد برخی از پیمانکاران آمریکایی دارند این است که کلایمر ها گران هستند، حداقل نسبت به داربست هایی که در حال حاضر در حیاط خود دارند.

بسیاری از پیمانکاران سنگ تراشی در حال حاضر تجهیزات خود را دارند [داربست]. حتی اگر کلایمر ها از بهره وری بالاتری برخوردار باشند ، آنها نمی خواهند در تجهیزات جدید سرمایه گذاری کنند. "

آیا کلایمر ها هستند؟ مایک پیت ، رئیس Mast Climbing Platform Sales ، یک شرکت فروش ، اجاره و آموزش مستقر در نزدیکی آتلانتا ، جورجیا ، می گوید: "قیمت تجهیزات وارداتی در ایالات متحده به طور قابل توجهی بالاتر از اروپا است." یکی از توضیحاتی که ارائه شده است ، هزینه های حمل و نقل است ، به ویژه این که واردکنندگان باید "حمل و نقل هوای زیادی" را در قسمت اصلی توخالی دکل از حداقل 5000 کیلومتر اقیانوس بپردازند.

از نظر آقای پیت یک عامل مهم تر ، هزینه سربار یک سازمان اضافی در زنجیره فروش و توزیع برخی از واردکنندگان است. وی می گوید: "این قیمت بسیار گرانتر است و به تجهیزات ارزشی نمی بخشد."

اگر پیمانکاران نگران هزینه ها باشند ، شاید ایجاد یک بخش اجاره ای پر جنب و جوش باشد که عامل موفقیت کوهنوردان دکل در ایالات متحده خواهد بود. در اینجا ، در اینجا مسئله هزینه های لجستیکی و توزیعی مربوط به گستردگی بازار آمریکای شمالی وجود دارد.

همانطور که ارنست ون هک ، معاون اجرایی Alimak Hek و رئیس Hek Manufacturing BV ، اظهار نظر می کند ، 'شرکت های تجهیزات کلایمر ها ها نمی توانند در همه جای ایالات متحده اجاره کنند. آن خیلی بزرگ است. هزینه ایجاد زیرساخت ها تأمین کنندگان را مجبور می کند منابع را در مناطق پرمصرف متمرکز کنند. "

ماهیت کسب و کار کلایمر

این فقط جغرافیای کشور نیست که مانع توسعه می شود ، بلکه ماهیت خاص خود تجارت نیز هست. بابی ریز ، که شریک مایک پیت در سیستم عامل کار کوهنوردی مست است ، در سپتامبر گذشته در کنفرانس APEX سخنرانی کرد ، گفت که اجاره سنگ نوردی دکل کار بسیار سختی است.

"شما باید بازی خود را بالا ببرید: این یک کار آسان نیست. شما باید به آن متعهد شوید شما باید یاد بگیرید مشتری شما می خواهد چه کاری انجام دهد ، به یک مشکل ساز تبدیل شوید. نمی توانید فقط با آن [به عنوان یک کسب و کار اجاره دسترسی معمولی] یکسان رفتار کنید. "

آقای ریس می گوید شما فقط تجهیزات را خریداری نمی کنید و آنها را اجاره نمی دهید: شما باید یک پیمانکار فرعی متخصص باشید ، با قابلیت نصب ، از بین بردن ، مشخص کردن و حمل و نقل کوهنوردان. شما همچنین نیاز به دانش گسترده ای در مورد روش های ساخت ، دانش قراردادها و توانایی آموزش مشتریان خود در استفاده از تجهیزات دارید. همانطور که می گوید؛ مشتری واقعاً خوب آموزش دیده یکی از بهترین فروشندگان شما است. "

نویسنده :
بازدید : 385
چهار شنبه 20 اسفند 1399 - 23:43