سعداوی: از عملکرد بازیکنان جوانم راضی هستم

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

  • SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نعیم سعداوی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل صبای قم گفت: بازی خوبی را هر دو تیم انجام دادند. ما موقعیت‌هایی را به دست آوردیم اما قدر این موق،ِـ‌ها را ندانستیم و در نهایت هم بازی مساوی شد. ما برای کسب 3 امتیاز بازی به این میدان آمدیم اما زحمات ما نتیجه نداد و در نهایت بازی مساوی شد.

    وی ادامه داد: ما در این بازی چند بازیکن غایب داشتیم و به همین دلیل به بازیکنان جوان خودمان فرصت بازی دادیم که از عملکرد آن ها رضایت دارم. آن ها پر تلاش بودند و من از آن ها راضی‌ام.

    سعداوی خاطرنشان کرد: تعطیلی لیگ به ضرر ما تمام شد و این موضوع روی ما تاثیر بدی گذاشت.

نویسنده :
بازدید : 913
جمعه 13 اسفند 1395 - 20:59

جعفری جوزانی: کوروش کبیر هنوز هم بی سرمایه گذاراست! | بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی

  • جعفری جوزانی: کوروش کبیر هنوز هم بی سرمایه گذاراست! | بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی

    مسعود جعفری‌جوزانی مدت‌هاست به دنبال سرمایه‌گذار برای ساخت فیلم سینمایی «کوروش کبیر» است که تا کنون با صرف هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی آرت بوک آن به صورت سه بعدی تهیه‌ شده است. این کارگردان هزینه‌هایی که تا کنون صرف شده را شخصی و از سوی مردم دانسته است، به گفته او این پروژه تا این‌جا هم با کمک‌های صد و دویست هزارتومانی مردم پیش رفته و امیدوار است با پول‌های مردمی نیز ادامه پیدا کند.

    فیلم‌نامه «کوروش کبیر» که یک سال پیش کتاب آن نیز منتشر شد، آخرین روزهای سال ۱۳۹۲ پروانه ساخت گرفت و قرار بود به تهیه‌کنندگی علی معلم ساخته شود که با پیدا نشدن سرمایه‌گذار مناسب تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

    مسعود جعفری‌جوزانی به تازگی درباره آخرین فعالیت‌های انجام شده برای ساخت فیلم «کوروش کبیر» گفته است:
    «مقدمات ساخت «کوروش» در حال انجام است و این کار را با پول‌های مردمی و هزینه‌های خود ادامه می‌دهیم.»

    کارگردان «ایران‌ برگر» با توضیح این‌که عادت دارد با پول‌های مردمی حرکت کند و به نظرش ادامه دادن پروژه «کوروش» با کمک‌های مردمی می‌تواند خوب باشد، درباره زمان ساخت نهایی این فیلم نیز این‌طور توضیح داده است:
    «نمی‌دانم چه زمانی این فیلم ساخته شود اما ساخت آن به کمک‌های مردمی بستگی دارد و تا اینجا نیز با کمک‌های ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار تومانی مردم پیش رفته‌ایم.»

    این کارگردان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره سرمایه‌گذاری این فیلم گفته است:
    «برای تهیه این فیلم جایی را نداریم و مردم پشتیبانی می‌کنند که تا کنون برای ساخت آن ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم و آرت بوک و تمام اجزای ابزار آن دوران به صورت سه بعدی تهیه شده است.»

    او در ادامه درباره کتاب آرت‌بوک مربوط به فیلم، این‌طور توضیح داده است:
    «آرت بوک کتابی است که تعداد محدودی از عوامل فیلم می‌توانند آن را ببینند و در این کتاب همه چیز با جزیات مشخص است و حتی قبل از اینکه بازیگران انتخاب شوند‌، گریم و لباس آن‌ها به طور کامل قابل بررسی و دیدن است. این کتاب به شکل سه بعدی ساخته می‌شود و آنقدر اهمیت دارد که هر کسی آن را ببیند، گویی فیلم را دیده است. چون حتی تمام ریتم فیلم با زمان‌بندی دقیق در آن لحاظ شده است.»

    جعفری‌جوزانی همچنین درباره کارهایی که برای پیشبرد این پروژه انجام می‌شود گفته است:
    «اکنون مشغول برخی کارهای دیگر این پروژه سینمایی همچون خرید زمینی هستیم تا شهرکی را برای این فیلم بسازیم.»

نویسنده :
بازدید : 640
جمعه 13 اسفند 1395 - 20:52

زایمان زن بارداری که از شوهرش شکایت میکرد در کلانتری - ایران ناز

  • زایمان زن بارداری که از شوهرش شکایت میکرد در کلانتری - ایران ناز

    زایمان زن بارداری که از شوهرش شکایت میکرد در کلانتری

     

    به گزارش ایران ناز در اتفاقی عجیب ، زنی که که از دست شوهرش شاکی بود برای شکایت به پاسگاه پلیس مراجعه کرد ولی در همانجا دچار درد زایمان شد و فرزندانش را بدنیا آورد .زن باردار برای شکایت از شوهرش به پاسگاه پلیس رفته بود که همانجا دوقلوهایش را زایید !

    بانوی حامله‌ای به نام فاطمه اهل مرودشت که برای شکایت از شوهرش به پاسگاه ژاندارمری رفته بود، مقابل در پاسگاه دچار درد زایمان شد و دوقلو زایید!

    خبرنگار مرودشت می‌نویسد: قلی شوهر فاطمه به علت نامعلومی ترک خانه کرد و به نقطه نامعلومی رفت و در این مدت هر چه فاطمه تلاش کرد تا شوهرش را پیدا کند موفق نشد، ناچار چند روز پیش به پاسگاه ژاندارمری رفت تا از شوهر بی‌عاطفه‌اش شکایت کند، اما در مقابل در پاسگاه دچار درد زایمان شد و در همانجا نشست و دوقلو زایید!

    با تولد دوقلوها،رئیس پاسگاه ژاندارمری تخت جمشید بانو فاطمه و دوقلوهایش را به بهداری تخت جمشید منتقل کرد و زائو بستری گردید و اکنون حال وی و دوقلو‌ها رضایتبخش است. طی چند روز گذشته، ماموران برای پیدا کردن شوهر این زن فعالیت زیادی به عمل آورده‌اند اما نتیجه‌ای به دست نیامده و از سرنوشت شوهر فاطمه اطلاعی در دست نیست.

نویسنده :
بازدید : 863
جمعه 13 اسفند 1395 - 20:35